Zpovědi alkoholické trosky

Did you miss me?
I know you didn't.
But I have been missing this.

(A malé upozornění: tenhle blog není pro slabý žaludek.)


pátek 22. července 2011

Prologue of sorts

Zdá se to jako věčnost, kdy jsem napsala poslední příspěvek do blogového světa (pod jakoukoliv internetovou alias, kterou jsem právě měla).
Říkávali mi, že jsem dobrá, ale s odstupem se naskýtá otázka, nakolik jsem měla oprávnění tomu věřit, protože pochvalným komentářům jsem děkovala a kritiku posílala do intestina crassa
 
Rovněž je nutné zmínit, že „kariéru“ malé blogové ikonky aka „ta Lenne“, jsem založila na srážení těch, kterým bylo méně, než mně, a kdybych srovnala sebe v tomtéž věku s nimi, budu ráda když ze mě nevyjde virus, který závidí bakterii, že má na Wikipedii.cz delší článek.

Nevím, kdo z nás teď vychází jako větší blbec. Já, která se za to stydím nebo ti, kteří mi přikyvovali tak razantně, že i datel by žádal o kurzy, protože se rozhodl upgradovat svůj zobák na díru do temelínské věže. Ale to nikdo neberte osobně, stejně jsem s vámi na nože už ze své vlastní přirozenosti.

Zcela upřímně, je mi přesně u té části těla, která se využívá v yaoi povídkách, jestli to tu bude někdo číst (a stejně tak, zda-li mě bude soudit a jak, od toho jsem si via internet našla lidi, kterým v tomhle případě důvěřuju, ne typ 'náhodný měsíc zavyl na vlka'; už jsem poučená, děkuji pěkně). Jen, tyhle plky vypadají lépe na Fujitsu monitoru než v sešitě, kde si musím vyhrát s každým tahem, aby mi někdo začal věřit, že mám za sebou deset let umělecké školy a to, co kreslím, není penis, ale strom.

Pro všechny elitářky, které by mě náhodou dohledaly a došlo jim, kdo jsem - příběh ze života: na jedné uznávané škole pro budoucí japanology jsem poznala děvče, kterému by každý z nás všech, kdo vždycky věděli, jak se má chovat správný milovník Japonska, dal minimálně kopanec. Kdo z nás nakonec studoval v Kyotu? Vy? Já? Nechcete hádat, že ne? Nedejte mi důvod k tomu, abych jako ta, která patří do zapomnění, měla pravdu.

Ego je krásná věc, ale musíte na něj mít právo a zároveň být schopni ho rozsekat na části, jako když se děti na ZŠ učí dělat grafy (které mi nikdy nešly. Vždycky byla 85% černá, pokud jsem zrovna nezrušila OS jen pohledem a netvrdila, že pevný disk je v zásuvce ve zdi, protože to jediné z těch krámů v IT místnosti drží pevně pohromadě bez lepenky).

Co se týče fyzična, jo, slušelo mi to, když jsem na sobě měla ohoz za deset tisíc z Nosferatu a kráčela si to do jablonského Kauflandu, kde mě obdivovali maximálně za to, že si můžu dovolit kupovat chlast a cigarety za 500,- denně kreditní kartou (a vypadám na to, že jsem tím byla kojená). Přesně proto se rodí peníze a styl, skutečně. 

Jistě, často mi bylo říkáno, jak krásná jsem, což též podporuje ego, když už si jeden může koupit make-up/push-up podprsenku bez blbých pohledů a v obchodech, kam nechodí střední třída. Znovu, musím se zamyslet, protože většina těch, kteří/které mi to říkali, vypili to samé množství chlastu, co já, leč nebyli alkoholici-pokročilí, takže kromě toho, že, byli rádi, že vidí, byli v podstatě na sračky. Mezi mnou a žádným čtenářem tady, když já se zjelu, přijde mi krásný i můj vlastní život, k čemuž by každý psychiatr dodal: „bez komentáře“, či, pokud by měl můj styl po krabicáku: „no, ty vole.“

Ne, lásko moje, nemám aristokratické ego, protože než jsem si ho vychlastala, narodila jsem se s talentem. Líbí se mi to slovní spojení, nejen kvůli tomu, jak je mimo, ale je tak…. Tvé. Protože ego (možná ještě) mám, ale pokrytecké, ubohé a v první řadě zraněné sebou samou. Potřebuje pofoukat, ale někým jiným, než je ten, kdo ze mě dělá napalm.

Princezna z Manova království milovala iluzi princezny z hideho království a nelíbila se jí realita faktu, že to, když někdo zmiňuje alkohol v každé druhé větě, ale přitom nepíše jako retard, asi to neznamená satiru, ale závislost.

Ze mě se stává něco, co jsem netušila, že budu, ale Karel Kryl to vyjádřil přesně a já si to, ač bez svolení tohoto uměleckého boha, dovolím upravit: „ne, nejsem na kolenou – ryju držkou v zemi.“
Z dalších se stává…. druhá Lenne. Mana s nimi.

S pozdravem játrům,
G.

Žádné komentáře:

Okomentovat